7 Nisan 2010 Çarşamba

Dropbox

Dropbox diye bi'şeyle tanıştırdı Ziza bizi bi aralar. Davet gönderdi; siz de kullanın, hem güzel bişi hem de bana da faydanız olsun dedi. Pek sallamadık:) Geçen gün yapıştı yakamıza "yüklesenize arkadaşım şunu" diye:) Yükledik ve gerçekten hoşumuza gitti. Çoğul konuşurken cadıyı kastediyorum dememe gerek yok diye düşünüyorum ama yine de kayıtlara geçmesi adına belirtmek istedim:)

O kadar hoşuma gitti ki üşenmedim adamların tanıtım videosuna altyazı yaptım:) Önce Mac te çalışan adam gibi ve ücretsiz bir altyazı programı buldum. Sonra da dinleyerek videoyu çevirdim. Arada cadıdan yardım aldım biraz; ama çok az:) Sonra da oturdum altyazı hazırladım. Bu macerayı diğer blogda ayrıntılarıyla yazmayı planlıyorum ama ne zaman Allah bilir:)

Buyurun seyre (altyazılı izlemek için Dailymotion'a gitmek gerekiyormuş; gömülü videoda altyazı seçeneği yok maalesef);




What is Dropbox?
Yükleyen betterbocek.

Hiç yorum yok: